• Darmowa dostawa od 89zł dla Klubowiczów
  • Sprawdź aktualną promocję!
  • Wysyłka nawet w 24h
  • Unia EuropejskaFlaga Unii Europejskiej
  • Wyszukiwarka
  • Zaloguj się
  • Koszyk
    Przycisk zamknięcia

    Twój koszyk jest pusty

OneDayMore Polska
Wybierz sklep

FAQ

Strona główna » FAQ

  1. Dlaczego mam wybrać produkty OneDayMore?

Produkty OneDayMore są przygotowywane z surowców o najwyższej jakości, bogatych w składniki odżywcze, które pozytywnie wpływają na organizm człowieka. Proponujemy bogactwo dodatków – wśród których znajdziesz takie składniki jak liofilizowane i suszone owoce, orzechy, nasiona, czekoladę – oraz wartościową zbożową bazę. Staramy się dopasować produkty do oczekiwań różnorodnych grup odbiorców, dobierając surowce tak, aby każda mieszanka spełniała wyznaczone funkcje. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się nad śniadaniem każdego poranka ani tracić czasu na jego przygotowanie. Spróbuj ich wszystkich i sprawdź, która najlepiej pasuje do Twojego stylu życia.

 

  1. Co wpływa na cenę produktów OneDayMore?

Na cenę produktów OneDayMore składa się kilka czynników. Jednym z nich jest cena samych surowców, a ponieważ skupiamy się wyłącznie na tych naturalnych, to ich produkcja oraz przechowywanie wymagają większych nakładów pracy. Pamiętaj o tym, że nie używamy składników poprawiających smak i trwałość produktu, a więc nigdy nie chodzimy na skróty. Zwróć również uwagę na proporcje składników – większość dostępnych na rynku musli zawiera przede wszystkim płatki, co pozwala producentom na obniżenie ceny produktu. W naszych mieszankach orzechy, owoce, nasiona i inne wartościowe elementy stanowią znaczącą część mieszanki (nawet do 67%!), a nie tylko wizualny dodatek.

 

  1. Dlaczego tuby mają różne gramatury?

Poszczególne składniki mają odmienny ciężar i zajmują różną ilość miejsca – np. zboża ekspandowane są lżejsze i większe niż zwykłe płatki owsiane – i z tego wynikają różnice w gramaturze tub.

 

  1. Dlaczego w zakupionym przeze mnie musli niektóre składniki są pozlepiane?

Do niektórych z naszych mieszanek dodaliśmy składniki oblane miodem bądź melasą, które naturalnie zlepiają się z innymi. Zlepienia ustępują po wstrząśnięciu bądź rozmieszaniu. Z tego powodu na etykietach niektórych z naszych mieszanek widnieje informacja: „Wstrząsnąć przed spożyciem. Zlepianie się produktu jest jego naturalną cechą i nie stanowi jego wady”.

 

  1. Czy muszę się zarejestrować, żeby zamówić produkty?

Nie, istnieje możliwość dokonania zakupu bez rejestracji. Założenie konta wiąże się jednak z większą wygodą, ponieważ nie musisz za każdym razem wprowadzać swoich danych, a dodatkowo możesz liczyć na specjalne rabaty dla naszych stałych klientów.

A jak będziesz mieć konto, to brakuje Ci już tylko 1 krok, aby stać się członkiem naszego Klubu OneDayMore&More. Wystarczy, że zapiszesz się do naszego Newslettera. A co to daje? Darmową dostawę masz już od 89 zł wartości zamówienia i atrakcyjne promocje, tylko dla Klubowiczów.

 

  1. Zapomniałem/-am hasła, co robić?

Kliknij w link „Zapomniałem/-am hasła” i podaj adres e-mail, który był użyty do rejestracji. Zostanie na niego wysłany link do zmiany hasła.

 

  1. Czy po zalogowaniu mogę dokonać zmiany danych osobowych lub adresowych?

Tak. Należy zalogować się na stronie i kliknąć w ikonkę „Moje konto” w prawym górnym rogu. Po lewej stronie w menu zobaczysz zakładkę „Moje dane” – edytuj i zapisz zmiany.

Dane adresowe można edytować za każdym razem w trakcie zamówienia. Jeśli jednak chcesz zmienić je na stałe, napisz do nas na adres mailowy sklep@onedaymore.pl.

 

  1. Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka kosztuje od 9,90 zł do 14,99 zł – w zależności od wybranej opcji dostawy. Przy zamówieniu powyżej 119 zł wyślemy Twoje zamówienie zupełnie za darmo.

Jeśli jesteś w naszym Klubie (czyli masz konto w naszym sklepie i zapisałaś/łeś się do naszego newslettera) to darmowa wysyłka obowiązuje od zamówień powyżej 89 zł!

 

  1. Jakie są sposoby dostawy?

W naszym sklepie możesz zamówić dostawę kurierem do domu albo wybrać odbiór w Paczkomacie lub za pomocą Orlen Paczki (automaty paczkowe Orlen, kiosk RUCH oraz wybrane stacje paliw Orlen, a także placówki partnerskie – sklepy osiedlowe i punkty usługowe).

 

  1. Jak długo będę czekać na moją paczkę?

Standardowo staramy się wysyłać paczki następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty, jednak w wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może wynieść maksymalnie do 14 dni.

 

  1. Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki z zamówieniem możesz odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, a także musi się znajdować w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Poinformuj nas o zwrocie na sklep@onedaymore.pl – będziemy czekać na Twoją paczkę.

 

  1. Czy mogę złożyć reklamację dotyczącą produktu?

Zawsze przy odbieraniu przesyłki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli okaże się, że jednak jest – to polecamy odmówienie przyjęcia, spisanie protokołu szkody z kurierem i kontakt z nami.

Jeśli odbierasz paczkę z Paczkomatu i jest ona uszkodzona, należy wybrać odpowiednią opcję na ekranie, a następnie umieścić paczkę w skrytce i niezwłocznie wypełnić formularz reklamacji, który otrzymasz e-mailem od operatora. Niewypełnienie formularza skutkuje odesłaniem paczki do nas bez rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli z kolei zauważysz, że sam produkt, który otrzymałeś, wydaje się wadliwy, prześlij nam taką informację wraz ze zdjęciami na sklep@onedaymore.pl lub skorzystaj z formularza dostępnego w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Na pewno znajdziemy rozwiązanie tego problemu. Dołączenie zdjęć z pewnością ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

 

  1. Nie odebrałem paczki z paczkomatu. Co teraz?
  • Sprawdź status swojej paczki w InPost; zazwyczaj nieodebrane paczki czekają jeszcze na klienta w wybranym magazynie Inpost. Informację o dokładnym adresie otrzymasz mailowo lub SMSem.
  • Jeśli paczka wraca już do nas, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@onedaymore.pl
  • Możemy wysłać paczkę jeszcze raz. W takiej sytuacji wystawimy fakturę proforma na koszt ponownej wysyłki, a po jej opłaceniu nadamy paczkę. Możesz też zmienić formę dostawy, np. na kuriera.

 

  1. Status zamówienia i śledzenie paczki:

Jeśli masz konto w naszym serwisie możesz sprawdzić status zamówienia w zakładce „Moje konto”, a kolejno „Moje zamówienia”. Zamówienie może mieć status:

  • W trakcie realizacji – otrzymaliśmy prawidłowo Twoją płatność, zamówienie jest przygotowywane do wysyłki.
  • Zrealizowane – paczka z Twoim zamówieniem została już spakowana i przekazana kurierowi do doręczenia.
  • Anulowane – nie otrzymaliśmy płatności za Twoje zamówienie. W ciągu 12 godzin od jego złożenia w tym miejscu będziesz miał możliwość dokonania płatności – kolumna „Działania” à opcja „Zapłać”. Sklep przekieruje Cię bezpośrednio do płatności. Po upływie 12 godzin zamówienie zostaje automatycznie anulowane, bez konsekwencji. Możesz złożyć je ponownie.

Jeśli skorzystasz z opcji płatności w innym banku lub na poczcie pamiętaj, że księgowanie środków może potrwać dłużej. Kiedy otrzymamy wpłatę zamówienie jest ręcznie przywracane do realizacji.

Link do śledzenia paczki wysyłamy zaraz po wystawieniu etykiety nadawczej. Tę informację otrzymasz też od firmy kurierskiej, którą wybrałeś/aś składając zamówienie. W ten sposób możesz samodzielnie śledzić drogę paczki.

Jeśli niepokoi Cię status Twojego zamówienia lub uważasz, że jest błędny – powiadom nas na sklep@onedaymore.pl.

 

  1. Chcę złożyć zamówienie, ale nie chcę opłacać go przez Internet.

Jeśli nie chcesz skorzystać z płatności internetowych wybierz w Tpay opcję „Przelew online lub tradycyjny” , ale zamiast banku wybierz druczek pocztowy (na samym dole). Kliknij opcję „Pokaż druczek”, wydrukuj go lub spisz dane i udaj się na Pocztę w celu dokonania zapłaty. Możesz też skopiować dane do swojego banku, jeśli nie znalazłeś/aś go na liście wyboru. Pamiętaj, żeby nie zmieniać tytułu przelewu – umożliwia to połączenie wpłaty z zamówieniem. O zmianie formy płatności powiadom nas także na sklep@onedaymore.pl.

 

  1. Do którego kosza wyrzucić opakowanie?

Tuba jest opakowaniem wielomateriałowym, to do jakiego pojemnika je wrzucić zależy od gminy i tam należy szukać tej informacji. Zachęcamy do wykorzystania tuby ponownie do przechowywania żywności lub innych produktów np. proszku do prania, śrubek, małych zabawek, kredek itp.

 

  1. Jak dołączyć do Klubu OneDayMore & More?

Aby dołączyć do Klubu należy zarejestrować się w naszym sklepie oraz dołączyć do naszego newslettera. Nie zapomnij potwierdzić linku aktywującego w mailu, bez tego system nie doda Cię do listy subskrybentów.  Nasze maile czasem chowają się w zakładce SPAM, Oferty czy Powiadomienia, więc poszukaj ich również w tych folderach.

 

  1. Dołączyłem/ łam do Klubu, ale nie otrzymuję benefitów.

Aby zostać członkiem naszego Klubu należy zarejestrować konto w sklepie oraz zapisać się do naszego newslettera. Następnie kliknąć w link aktywacyjny wysłany mailem na adres podany do bazy newsletterowej.

Najczęściej adres mailowy jest zarejestrowany na stronie, ale mail nie widnieje w naszym newsletterze.

Problem będzie też występować, jeżeli użyłaś/ łeś dwóch różnych adresów e-mail do logowania się w sklepie i w bazie newsletterowej.

Jeżeli nadal masz problem ze zniżkami napisz do nas na adres sklep@onedaymore.pl

 

  1. Czy w mieszankach OneDayMore jest cukier?

W OneDayMore nie dosypujemy cukru do mieszanek, jednak jest on składnikiem niektórych surowców, np. czekolady lub oblanych nią chrupek, które wykorzystujemy w produkcji. Pełny skład wszystkich mieszanek znajdziesz klikając na wybrany produkt w sklepie. Znajdziesz tam również tabelę wartości odżywczych, która pozwoli Ci ocenić zawartość tłuszczu czy kaloryczność produktu.

 

  1. Czy produkty OneDayMore są odpowiednie dla dzieci?

Oczywiście! Mamy nawet specjalną linię produktów przeznaczonych dla najmłodszych smakoszy, choć wiele dzieci z przyjemnością zajada też pozostałe mieszanki. Pamiętaj, że produkty te wymagają jednak od dziecka samodzielnego gryzienia. Produkty zawierające orzechy, ze względu na możliwość wystąpienia alergii, rekomendujemy dzieciom, które ukończyły 3 lata, dlatego zanim podasz płatki dzieciom, upewnij się, jaki jest ich skład.

 

  1. Czym różni się Musli od Owsianki i Granoli? Z czym jeść te produkty?

Musli to mieszanka płatków pełna orzechów, nasion, owoców czy czekolady. W naszej ofercie znajdziesz produkty, które mają nawet 10 różnych składników. Zwyczajowo podajemy je na zimno, z mlekiem, napojem roślinnym, jogurtem czy smoothie.

Owsianka to płatki owsiane z mniejszą ilością 1-2 dodatków – ze względu na dużą zawartość zbożowej bazy jest spożywana na ciepło więc wymaga zalania gorącą wodą, mlekiem lub napojem roślinnym. Po 3 minutach płatki napęcznieją, więc nie musisz ich gotować.

Granola to płatki, które zapiekamy z syropem daktylowym, mielonymi daktylami lub miodem. Oprócz chrupiącej bazy dodajemy do niej suszone lub liofilizowane owoce, orzechy lub czekoladę. Możesz jeść ją z jogurtem, ciepłym lub zimnym mlekiem czy napojem roślinnym, a nawet chrupać na sucho czy dodawać do deserów i lodów.