FAQ

  1. Dlaczego mam wybrać produkty OneDayMore?

Produkty OneDayMore są przygotowywane z surowców o najwyższej jakości, bogatych w składniki odżywcze, które pozytywnie wpływają na organizm człowieka. Jednak przede wszystkim stawiamy na naturalność. Nasze kompozycje uzyskują swój smak i zapach poprzez optymalny dobór składników. Smaki pochodzą z natury – słodkość budowana jest głównie przy pomocy suszonych owoców, a kwaśne nuty pochodzą od owoców liofilizowanych. Proponujemy bogactwo dodatków – wśród których znajdziesz tak wyjątkowe składniki jak pyłek kwiatowy, liofilizowane i suszone owoce, orzechy, nasiona – oraz wartościową zbożową bazę. Staramy się dopasować produkty do oczekiwań różnorodnych grup odbiorców, dobierając składniki tak, aby każda mieszanka spełniała wyznaczone funkcje. Spróbuj ich wszystkich i sprawdź, która najlepiej pasuje do Twojego stylu życia.

 

  1. Skąd pochodzą surowce?

Zanim rozpoczęliśmy produkcję, przetestowaliśmy dziesiątki składników od różnych dostawców, aby wybrać tylko najlepsze z nich. Dzięki temu możesz mieć pewność, że wyjątkowy smak pochodzi wyłącznie z natury.

 

  1. Co wpływa na cenę produktów OneDayMore?

Na cenę produktów OneDayMore składa się kilka czynników. Jednym z nich jest cena samych składników, a ponieważ skupiamy się wyłącznie na tych naturalnych, to ich produkcja oraz przechowywanie wymagają większych nakładów pracy. Pamiętaj o tym, że nie używamy składników poprawiających smak i trwałość produktu, a więc nigdy nie chodzimy na skróty. Zwróć również uwagę na proporcje składników – większość dostępnych na rynku musli zawiera przede wszystkim płatki, co pozwala producentom na obniżenie ceny produktu. W naszych mieszankach orzechy, owoce, nasiona i inne wartościowe elementy stanowią znaczącą część mieszanki (nawet do 67%!), a nie tylko wizualny dodatek.

 

  1. Dlaczego tuby mają różne gramatury?

Nasze tuby wypełniliśmy po brzegi. Poszczególne składniki mają jednak odmienny ciężar i zajmują różną ilość miejsca – np. zboża ekspandowane są lżejsze i większe niż zwykłe płatki owsiane – i z tego wynikają różnice w gramaturze tub.

 

  1. Jaki jest termin przydatności?

Trwałość naszych produktów została określona na 9 miesięcy od daty produkcji, jednak po otwarciu tuby masz 4 tygodnie na spożycie jej zawartości.

 

  1. Dlaczego w zakupionym przeze mnie musli niektóre składniki są pozlepiane?

Aby podbić słodki smak, do niektórych z naszych mieszanek dodaliśmy składniki oblane miodem bądź melasą, które naturalnie zlepiają się z innymi. Zlepienia ustępują po wstrząśnięciu bądź rozmieszaniu. Z tego powodu na etykietach niektórych z naszych mieszanek widnieje informacja: „Wstrząsnąć przed spożyciem. Zlepianie się produktu jest jego naturalną cechą i nie stanowi jego wady”.

 

  1. Czy muszę się zarejestrować, żeby zamówić produkty?

Nie, istnieje możliwość dokonania zakupu bez rejestracji. Założenie konta wiąże się jednak z większą wygodą, ponieważ nie musisz za każdym razem wprowadzać swoich danych, a dodatkowo możesz liczyć na specjalne rabaty dla naszych stałych klientów.

 

  1. Zapomniałem/-am hasła, co robić?

Kliknij w link „Zapomniałem/-am hasła” i podaj adres e-mail, który był użyty do rejestracji. Zostanie na niego wysłany link do zmiany hasła.

 

  1. Czy po zalogowaniu mogę dokonać zmiany danych osobowych lub adresowych?

Tak, po zalogowaniu w każdej chwili możesz edytować dane.

 

  1. Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka kosztuje od 9,90 zł do 10,99 zł – w zależności od wybranej opcji dostawy. Przy zamówieniu powyżej 100 zł wyślemy Twoje zamówienie zupełnie za darmo.

 

  1. Jakie są sposoby dostawy?

W naszym sklepie możesz zamówić dostawę kurierem do domu albo wybrać odbiór w Paczkomacie lub na poczcie.

 

  1. Jak długo będę czekać na moją paczkę?

Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni.

 

  1. Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta w czasie nie dłuższym niż 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, a także musi się znajdować w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 

  1. Czy mogę złożyć reklamację dotyczącą produktu?

Zawsze przy odbieraniu przesyłki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli okaże się, że jednak jest – to polecamy odmówienie przyjęcia, spisanie protokołu szkody z kurierem i kontakt z nami. Jeśli odbierasz paczkę z Paczkomatu i jest ona uszkodzona, należy wybrać odpowiednią opcję na ekranie, a następnie umieścić paczkę w skrytce i w ciągu 14 dni wypełnić formularz reklamacji, który otrzymasz e-mailem od operatora. Niewypełnienie formularza skutkuje odesłaniem paczki do nas bez rozpatrzenia reklamacji. Jeśli z kolei zauważysz, że sam produkt, który otrzymałeś, wydaje się wadliwy, prześlij nam taką informację na sklep@onedaymore.pl lub skorzystaj z formularza dostępnego w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Na pewno znajdziemy rozwiązanie tego problemu. Dołączenie zdjęć z pewnością ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

 

  1. Chciałbym zamówić dużą liczbę tub.

Jeśli planujesz większe zamówienie, skontaktuj się z nami. Specjalne zamówienia nagradzamy specjalnymi rabatami!