Zwroty i reklamacje

ZWROT

Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić:

Wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub poniższy formularz na adres: ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań albo e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl.

Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.

W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:
ul. Nieszawska 1,
61-021 Poznań z dopiskiem „Zwrot”. Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony.

Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone
w formie, jaka została przez Ciebie wybrana przy zamówieniu.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Szczegółowe informacje dot. zwrotów znajdziesz w Regulaminie.

REKLAMACJE

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.

Paczkę dostarczył Ci kurier:

  1. Przy odbieraniu przesyłki od kuriera koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
  2. Jeśli okaże się, że jest, musisz spisać z kurierem protokół szkody
    i skontaktować się z nami pod adresem: sklep@onedaymore.pl
    lub poprzez poniższy formularz reklamacji.

Zamówienie odbierasz
z paczkomatu InPost:

  1. Jeżeli paczka jest uszkodzona, wybierz odpowiednią opcję na ekranie.
  2. Umieść swoją przesyłkę w skrytce.
  3. W ciągu 14 dni wypełnij formularz reklamacji, który otrzymasz od operatora. Jest to konieczne do rozpatrzenia przez nas reklamacji.

Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:

  1. Jeśli sam produkt, który otrzymałeś, wydaje Ci się wadliwy, prześlij reklamację listem poleconym na adres:
    ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań z dopiskiem „Reklamacja” lub
    e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl albo skorzystaj
    z poniższego formularza reklamacji.
  2. Koniecznie podaj nr zamówienia, nr partii (znajdziesz go na spodzie opakowania) oraz swoje dane.
  3. Opisz wadę produktu, załącz potwierdzenie zakupu, a najlepiej również zdjęcia wadliwego produktu.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze.
Zostaną one zwrócone w formie, która została wybrana przez Ciebie przy zamówieniu.

Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdziesz w Regulaminie.

FORMULARZ REKLAMACJI


(znajdziesz go na spodzie opakowania)