• Darmowa dostawa od 89zł dla Klubowiczów
  • Sprawdź aktualną promocję!
  • Wysyłka nawet w 24h
  • Unia EuropejskaFlaga Unii Europejskiej
  • Wyszukiwarka
  • Zaloguj się
  • Koszyk
    Przycisk zamknięcia

    Twój koszyk jest pusty

OneDayMore Polska
Wybierz sklep

Zwroty i reklamacje

Strona główna » Zwroty i reklamacje

ZWROT

Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić:

Wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub poniższy formularz na adres: ul. Janikowska 23A, 61-070 Poznań albo e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl.

Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.

W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:
ul. Janikowska 23A, 61-070 Poznań
z dopiskiem „Zwrot”.

Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony.

Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone w formie, jaka została przez Ciebie wybrana przy zamówieniu.

 

Szczegółowe informacje dot. zwrotów znajdziesz w Regulaminie.

Formularz odstąpienia od umowy

 

 

REKLAMACJE

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.

Paczkę dostarczył Ci kurier:

  1. Przy odbieraniu przesyłki od kuriera koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
  2. Jeśli okaże się, że paczka jest uszkodzona,
    musisz spisać z kurierem protokół szkody
    i skontaktować się z nami pod adresem:
    sklep@onedaymore.pl lub poprzez poniższy formularz reklamacji.
  3. W zgłoszeniu prosimy o zawarcie takich informacji jak:
    numer partii uszkodzonego produktu oraz jego zdjęcie,
    jak również zdjęcie kartonu, w którym dostarczono zamówienie.

Zamówienie odbierasz z paczkomatu InPost:

  1. Jeżeli paczka jest uszkodzona:
    1. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie.
    2. Umieść swoją przesyłkę w skrytce.
    3. W ciągu 14 dni wypełnij formularz reklamacji, który otrzymasz od operatora. Jest to konieczne do rozpatrzenia przez nas reklamacji.
  2. Jeżeli paczka nie posiada uszkodzeń, ale zawartość okazuje się uszkodzona po jej otwarciu:
    1. W ciągu 7 dni od odebrania przesyłki zgłoś się z uszkodzoną przesyłką do placówki operatora.
    2. Zgodnie z procedurą przewoźnika, na miejscu sporządzony zostanie protokół szkody.
    3. Wykaz Punktów Obsługi Paczek znajduje się na stronie InPostu: Znajdź Paczkomat.

Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:

  1. Jeśli sam produkt, który otrzymałeś, wydaje Ci się wadliwy, prześlij reklamację listem poleconym na adres:
    ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań z dopiskiem „Reklamacja” lub
    e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl albo skorzystaj
    z poniższego formularza reklamacji.
  2. Koniecznie podaj nr zamówienia, nr partii (znajdziesz go na spodzie opakowania) oraz swoje dane.
  3. Opisz wadę produktu, załącz potwierdzenie zakupu, a najlepiej również zdjęcia wadliwego produktu.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

 

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze.
Zostaną one zwrócone w formie, która została wybrana przez Ciebie przy zamówieniu.

Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdziesz w Regulaminie.

 

 

Formularz reklamacji

Znajduje się na spodzie opakowania