Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić:
Wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub poniższy formularz na adres: ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań albo e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl.
Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.
W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:
ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań
z dopiskiem „Zwrot”.
Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony.
Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone w formie, jaka została przez Ciebie wybrana przy zamówieniu.
Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.
Paczkę dostarczył Ci kurier:
Zamówienie odbierasz z paczkomatu InPost:
Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze.
Zostaną one zwrócone w formie, która została wybrana przez Ciebie przy zamówieniu.
Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdziesz w Regulaminie.