Zwroty i reklamacje
ZWROT
Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić:
Wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub poniższy formularz na adres:
ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań lub e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl.
Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.
W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:
ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań
z dopiskiem „Zwrot”.
Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony.
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone w formie, jaka została przez Ciebie wybrana przy zamówieniu.
REKLAMACJE
Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.
Paczkę dostarczył Ci kurier:
- Przy odbieraniu przesyłki od kuriera koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
- Jeśli okaże się, że paczka jest uszkodzona,
należy spisać protokół szkody z kurierem
lub poprzez formularz na stronie internetowej przewoźnika
i skontaktować się z nami pod adresem:
sklep@onedaymore.pl lub poprzez formularz reklamacji. - W zgłoszeniu prosimy o zawarcie takich informacji jak:
numer partii uszkodzonego produktu oraz jego zdjęcie,
jak również zdjęcie kartonu, w którym dostarczono zamówienie.
Zamówienie odbierasz z paczkomatu InPost:
- Jeżeli paczka jest uszkodzona:
- Wybierz odpowiednią opcję na ekranie.
- Umieść swoją przesyłkę w skrytce.
- Niezwłocznie wypełnij formularz, który otrzymasz od operatora. Jest to konieczne do rozpatrzenia przez nas reklamacji.
- Jeżeli paczka nie posiada uszkodzeń, ale zawartość okazuje się uszkodzona po jej otwarciu:
- W ciągu 7 dni od odebrania przesyłki zgłoś się z uszkodzoną przesyłką do placówki operatora.
- Zgodnie z procedurą przewoźnika, na miejscu sporządzony zostanie protokół szkody.
- Wykaz Punktów Obsługi Paczek znajduje się na stronie InPostu: Znajdź Paczkomat.
Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:
- Jeśli sam produkt, który otrzymałeś, wydaje Ci się wadliwy, prześlij reklamację listem poleconym na adres:
ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań z dopiskiem „Reklamacja” lub
e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl albo skorzystaj
z poniższego formularza reklamacji. - Koniecznie podaj nr zamówienia, nr partii produktu oraz swoje dane.
- Opisz wadę produktu, załącz potwierdzenie zakupu oraz zdjęcia wadliwego produktu.
- Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdziesz w Regulaminie.