• Darmowa dostawa od 89zł dla Klubowiczów
  • Sprawdź aktualną promocję!
  • Unia EuropejskaFlaga Unii Europejskiej
  • Wyszukiwarka
  • Zaloguj się
  • Koszyk
    Przycisk zamknięcia

    Twój koszyk jest pusty

OneDayMore Polska
Wybierz sklep

Zwroty i reklamacje

Strona główna » Zwroty i reklamacje

ZWROT

Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić:

Wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub poniższy formularz na adres:
ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań lub e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl.

Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.

W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:
ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań
z dopiskiem „Zwrot”.

Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony.

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone w formie, jaka została przez Ciebie wybrana przy zamówieniu.

 

Szczegółowe informacje dot. zwrotów znajdziesz w Regulaminie.

Formularz odstąpienia od umowy

 

 

REKLAMACJE

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.

Paczkę dostarczył Ci kurier:

  1. Przy odbieraniu przesyłki od kuriera koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
  2. Jeśli okaże się, że paczka jest uszkodzona,
    należy spisać protokół szkody z kurierem
    lub poprzez formularz na stronie internetowej przewoźnika
    i skontaktować się z nami pod adresem:
    sklep@onedaymore.pl lub poprzez formularz reklamacji.
  3. W zgłoszeniu prosimy o zawarcie takich informacji jak:
    numer partii uszkodzonego produktu oraz jego zdjęcie,
    jak również zdjęcie kartonu, w którym dostarczono zamówienie.

Zamówienie odbierasz z paczkomatu InPost:

  1. Jeżeli paczka jest uszkodzona:
    1. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie.
    2. Umieść swoją przesyłkę w skrytce.
    3. Niezwłocznie wypełnij formularz, który otrzymasz od operatora. Jest to konieczne do rozpatrzenia przez nas reklamacji.
  2. Jeżeli paczka nie posiada uszkodzeń, ale zawartość okazuje się uszkodzona po jej otwarciu:
    1. W ciągu 7 dni od odebrania przesyłki zgłoś się z uszkodzoną przesyłką do placówki operatora.
    2. Zgodnie z procedurą przewoźnika, na miejscu sporządzony zostanie protokół szkody.
    3. Wykaz Punktów Obsługi Paczek znajduje się na stronie InPostu: Znajdź Paczkomat.

Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:

  1. Jeśli sam produkt, który otrzymałeś, wydaje Ci się wadliwy, prześlij reklamację listem poleconym na adres:
    ul. Nieszawska 1, 61-021 Poznań z dopiskiem „Reklamacja” lub
    e-mailem na adres: sklep@onedaymore.pl albo skorzystaj
    z poniższego formularza reklamacji.
  2. Koniecznie podaj nr zamówienia, nr partii produktu oraz swoje dane.
  3. Opisz wadę produktu, załącz potwierdzenie zakupu oraz zdjęcia wadliwego produktu.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdziesz w Regulaminie.

 

 

Formularz reklamacji

Znajduje się na spodzie opakowania